Producenci

Promocja

Aktualnie brak promocji

Bestsellery

Kontakt

pn - pt: 9 - 18, sob: 9 - 13

Dostawa

DPD

  • 11zł płatność na konto
  • 19zł płatność przy odbiorze

Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.lolix.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.Lolix.pl jest prowadzony przez firmę:

Multis Robert Borowski

ul. Orłów Piastowskich 50

02-496 Warszawa

nip : 522 227 85 66

3. Adres siedziby firmy i do korespondencji:

Multis Robert Borowski

ul. Orłów Piastowskich 50

02-496 Warszawa


e-mail: rborowski@lolix.pl


4. Zakup w sklepie internetowym www.Lolix.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie".
By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.


6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

 

8.Przyjmujemy i realizujemy zamówienia tylko z terenu Rzeczypospolitej Polski.

Nie wysyłamy towaru poza granice Polski.

Wszelkie zamówienia nie spełniające tych kryteriów zostaną automatycznie anulowane, bez podania przyczyny.

 

9. Za zakupiony towar płatność jest tylko gotówką - przy odbiorze towaru w sklepie, lub przy dostawie przez kuriera - za pobraniem.

10. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma Multis Robert Borowski zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

11. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

12. Firma Multis Robert Borowski zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

13. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.Lolix.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

14. Firma Multis Robert Borowski wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

15. Firma oprócz  sprzedaży wysyłkowej udostępnia również możliwość indywidualnego odbioru zakupionego towaru.

Adresy do odbioru indywidualnego:

Sklep Lolix.pl

ul.Orłów Piastowskich 50

Warszawa Ursus

pn-pt : 10 -18

sob : 9 -13

 

Sposoby wysyłki, formy transportu

Zasady wysyłki zamówionego towaru:

Przyjmujemy zamówienia i realizujemy dostawy tylko na terenie Polski.Nie wysyłamy towaru za granicę R.P.

Dostawy są realizowane w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.

Towar wysyłany jest na teren Polski, przez firmę DPD jak i za pomocą Paczkomatów 24/7.

Koszt wysyłki firma Paczkomaty 24/7 - od 8 zł.

Koszt wsyłki firma kurierską DPD  to 11 zł.

Przy obiorze pieniędzy za zakupiony towar przez kuriera firmy DPD, do kosztów wysyłki doliczona będzie opłata pobraniowa  - 8 zł.

Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Standardowo paczka zaklejona jest  taśmą .
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.

Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

Zasady przyjmowania reklamacji i zwrotów

 Wszystkie produkty - zgodnie z normami unijnymi - objęte są gwarancją producenta, która rozpatrywana jest na podstawie dowodu zakupu(paragon, f-ra) oraz przesłanego od nas formularza reklamacyjnego. Przed złożeniem reklamacji wymagany jest wcześniejszy kontakt z naszą firmą. 

NIE PRZYJMUJEMY REKLAMOWANEGO TOWARU WYSŁANEGO PACZKĄ ZA POBRANIEM.

Koszt wysyłki pozytywnie rozpatrzonej reklamacji - ponosi SPRZEDAJĄCY

Reklamowane produkty prosimy przesyłać na adres siedziby firmy

Kupując Państwo w naszym sklepie macie Państwo pewność, iż towar podlega ewentualnym reklamacjom rozpatrywanym zgodnie z polskim prawem konsumenta

 

Zwroty, rezygnacja z zakupu - odstąpienie od umowy

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 24 czerwca 2014 r. Poz. 827),  każdy klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez Internet w okresie 14 dni roboczych bez podania przyczyny.

Jednak warunkiem koniecznym do przyjęcia zwrotu towaru jest jego nienaruszony stan - dotyczy to zarówno przedmiotu jak i opakowania tego przedmiotu!

Przedmiot w żadnym wypadku nie może nosić śladów użytkowania i musi być w oryginalnym - NIEZNISZCZONYM - opakowaniu!

NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW  WYSŁANYCH PACZKĄ ZA POBRANIEM.


INFORMACJE O ZWROTACH:

 

Organ rejestrowy: Urząd Gminy Warszawa Ursus

adres firmy / adres do reklamacji:

MULTIS Robert Borowski
ul. Orłów Piastowskich 50
02-496 Warszawa

Opis procedury reklamacyjnej:
1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem rborowski@lolix.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
•imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
•datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
•przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
•wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: rborowski@lolix.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres ul. Orłów Piastowskich 50. 02-496 Warszawa.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów].
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy (należy wybrać jedną z wersji):
1.W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
2.W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości [kwota].

Brak odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy  nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
•o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
•w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
•w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
•w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
•w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
•w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
•w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
•w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
•w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
•o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
•zawartej w drodze aukcji publicznej;
•o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
•o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.